Kariérní rozvoj
Náš přístup ke kariérnímu růstu
Náš přístup ke kariérnímu růstu je založen na filozofii rozvoje společnosti, která zdůrazňuje, že k profesionálnímu rozvoji dochází prostřednictvím kombinace pracovních zkušeností, zpětné vazby, vztahů a školení a je sdílenou zodpovědností zaměstnanců i jejich manažerů.
Náš způsob rozvoje se zaměřuje na budování výjimečných vůdčích schopností – od vedení sama sebe přes vedení týmu až po vedení vedoucích pracovníků.
Kariérní rozvoj ve společnosti Baxter

Naše filozofie rozvoje
Náš kariérní rozvoj podtrhuje skutečnost, že hlavním způsobem rozvoje zaměstnanců je získávání pracovních zkušeností. Zpětná vazba, poradenství a budování vztahů jsou pro rozvoj důležité a zpětnou vazbu máme v naší silné kultuře výkonnosti a vývoje pevně zakořeněnou. Formální školení a příležitosti ke kombinovanému učení jsou k dispozici také našim zaměstnancům prostřednictvím programů Bachelor's Essentials, Management Essentials, Leadership Essentials a dalších souvisejících nabídek a programů.

Osobní a profesní rozvoj
Náš přístup k výkonu a osobnímu vývoji je řízen zásadou A.C.E. (Align.Check-In.Execute – sjednotit, průběžně vyhodnocovat, uskutečnit), na základě které se očekává, že se zaměstnanci každý měsíc sejdou se svými manažery přímo za účelem získání zpětné vazby a plánování osobního rozvoje. Zaměstnancům i manažerům je k dispozici široká nabídka zdrojů, díky kterým je možné maximalizovat užitek z měsíčních A.C.E. setkání a motivovat vyšší výkon a osobní rozvoj u společnosti Baxter. Prostřednictvím portálu MyCareer@Baxter mohou zaměstnanci získat přístup k nástrojům pro rozvoj a plánování a také k obsáhlému souboru informací o požadavcích na pracovní nasazení a cíle, možnosti vzdělávání a pracovní místa ve společnosti Baxter.

Nástroje a programy pro kariérní rozvoj
Nabízíme nástroje a programy pro kariérní rozvoj, které jsou navrženy tak, aby pomáhaly zaměstnancům posoudit své silné i slabší stránky, profesní zájmy a osobní motivaci a doplnit, co chybí. Kompetence vedoucích pracovníků společnosti Baxter jsou cílem, na který zaměstnanci soustředí své úsilí v oblasti osobního vývoje, a my nabízíme podrobné pokyny, které zaměstnancům pomohou identifikovat konkrétní kroky pro potřeby jejich osobního rozvoje. Zaměstnanci jsou podporováni, aby průběžně využívali tyto prostředky.
Kombinace on-line a on-site školení
Naše moduly Development Essentials jsou nabízeny zaměstnancům na všech úrovních a obsahují kurzy, které pomáhají budovat základnu profesionálů a vedoucích pracovníků. Všichni zaměstnanci mají také přístup k našemu globálnímu systému vzdělávání, který nabízí kurzy v různých jazycích. Systém zahrnuje e-learning a mikro-learning měkkých dovedností, jako je profesní rozvoj, management a vedení a také technické předměty, jako je naše zaměření na kvalitu, procesy a systémy společnosti Baxter, firemní produkty, počítačové dovednosti, ochrana životního prostředí, zdraví a bezpečnost, farmakovigilance, obchodní a finanční zdatnost, řízení projektů a mnoho dalších.
Rozvoj vedení a managementu
Díky programu Management Essentials mohou manažeři a vedoucí pracovníci získávat další zkušenosti v různých oblastech, včetně managementu, plánování kariérního růstu a osobního rozvoje i koučování a zpětné vazby. Zkušení manažeři a ředitelé mají dále přístup k našim programům Leadership Essentials, které obsahují vývojové nástroje a programy zaměřené na obchodní zdatnost, širší vedení podniků a organizací a dovednosti, jako je motivace a rozvoj ostatních.
Efektivita týmové práce
Jednou z priorit společnosti Baxter, aby se stala vyhledávaným zaměstnavatelem, je vytváření výkonných týmů. Pro vytváření týmů globálně v celé firmě, na všech organizačních úrovních, společnost Baxter vytvořila pracovní týmový rámec, který sestává z těchto prvků:
- kurzy pro výkonné týmy (HPT) pro vedoucí týmy; jedná se o jednodenní kurzy určené pro sestavení týmu a stanovení očekáváných výsledků od vedoucích pracovníků, posilování týmových vztahů a budování důvěry
- Oddělení lidských zdrojů podporuje týmy v rozvojových aktivitách
- činnosti pro rozvoj týmové spolupráce, které mohou vedoucí pracovníci využít bez další podpory
Všichni manažeři mají přístup k portálu MyTeam@Baxter, což je interní online portál pro dostupné zdroje.